Continue
Happy products for happy people!

Heb je hulp nodig?

 

Kijk of je hier het antwoord vindt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de klantenservice via support@pipstudio.com of telefonisch via +31(0)30 2271060. Je kunt ook ons contactformulier invullen. 

Bestelproces

 

Wanneer je een artikel wilt aanschaffen, doorloop je in vier eenvoudige stappen het bestelproces:

 1. Product toevoegen aan winkelwagen

Wanneer je een artikel wilt kopen, klik je op de Winkelwagen zodat het product aan de Winkelwagen wordt toegevoegd. Daarna kun je gewoon verder winkelen. Wanneer je totale bestelling gereed is, ga je terug naar de winkelwagen om tot betaling over te gaan. Wil je bij nader inzien een bepaald artikel toch niet aanschaffen? Verwijder het product dan uit de Winkelwagen door op de Prullenbak te klikken. 

2. Gegevens invullen

Nadat je je producten hebt toegevoegd aan je winkelwagen, dien je je gegevens in te vullen. Als je al eerder een bestelling hebt gedaan, dan kun je gewoon inloggen via je account. Je gegevens worden dan via je account opgehaald, zodat je alleen maar hoeft te controleren of je gegevens kloppen. Als er iets niet klopt, dan kun je dit uiteraard heel eenvoudig wijzigen. 

3. Veilig betalen

Nadat je al je gegevens hebt ingevuld, kies je een betaalwijze. Wij bieden per land verschillende betaalmethodes aan, waaronder iDeal, creditcard en Paypal. Mocht je een kortingscode of e-giftcard hebben, dan kun je die bij het betaalproces verzilveren. 

4. Bestelling voltooid

Je bestelling is nu geplaatst. In een duidelijk overzicht zie je alle gegevens nog even op een rij. In je account kun je vanaf nu de status van je bestelling volgen. 

Bevestiging per e-mail

 

Nadat je je bestelling hebt gedaan, ontvang je direct een bevestigingsmail van ons. In deze e-mail staan de gegevens van je bestelling.

Geen bevestigingsmail gehad?

Mocht je geen bevestigingsmail ontvangen, dan kan het zijn dat je een foutief e-mailadres hebt ingevuld. Controleer in je account of je de juiste e-mailgegevens hebt ingevuld. Het kan ook aan het spamfilter van je e-mailbox liggen, kijk dus ook altijd even in je spambox of de map ‘ongewenste e-mail’.

E-mailadres wijzigen

In je account kun je eenvoudig je e-mailadres wijzigen. Je vindt jouw account rechts bovenin de website. Nadat je bent ingelogd, kun je je gegevens aanpassen. De nieuwe gegevens zijn direct zichtbaar.

Kan ik een bestelling wijzigingen of annuleren?

 

Wanneer je een bestelling plaatst, doen wij er alles aan om deze order zo spoedig mogelijk te verwerken en naar je toe te sturen. Je order wijzigen of annuleren is daardoor helaas niet mogelijk. Mocht je het artikel bij nader inzien toch niet willen ontvangen, dan dien je het dus na ontvangst te retourneren.

Kan ik artikelen reserveren?

 

Het is niet mogelijk om artikelen te reserveren. Ook niet als je deze artikelen in je winkelmandje plaatst om op een later moment te bestellen. We raden je dus aan om artikelen meteen te bestellen en niet te lang in je winkelwagen te laten zitten, dan loop je het risico dat de artikelen niet meer bestelbaar zijn.

Is het mogelijk de btw op de factuur te vermelden?

 

Nee, onze webshop is een consumentensite. De vermelde prijzen op de site en de factuur zijn de prijzen inclusief btw. Deze worden niet verder gespecificeerd. 

Mijn account


Algemene informatie over het account

Als je voor de eerste keer een bestelling plaatst op pipstudio.com, worden er een aantal gegevens van je gevraagd waaronder je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Je naam, adres en e-mailadres worden veilig opgeslagen in je account, zodat je deze bij je volgende bestelling niet opnieuw hoeft in te vullen. In je account kun je 24 uur per dag de status van je bestelling bekijken en je betalingshistorie inzien. Per juli 2018 is de nieuwe webshop van start gegaan. Historie van voor deze datum is niet langer beschikbaar.

Gegevens wijzigen
In je account kun je je adresgegevens ieder moment van de dag bekijken en wijzigen. Als je je adresgegevens binnen 24 uur voor verzending van je bestelling wijzigt, is het voor Pip Studio niet mogelijk om je bestelling naar je nieuwe adres te sturen. Je bestelling zal dan dus naar je ‘oude adres’ worden gestuurd.

In je account kun je ook je e-mailadres wijzigen.

Al jouw contactgegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op onze beveiligde server. Pip Studio houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee. Je kunt ook zonder account bestellen.

Betalingsmogelijkheden

 

De online betaalmogelijkheden van Pip Studio verschillen per land. Vanuit Nederland kun je je aankopen betalen met iDeal, Creditcard (Visa en Mastercard), PayPal en achteraf betalen met Klarna. Vanuit België kun je betalen met Creditcard (Visa en Mastercard), Sofort, Bancontact, PayPal en achteraf betalen met Klarna. Zodra je een aankoop gaat doen, kun je bij het afrekenen kiezen voor de betaalmogelijkheid. 

Achteraf betalen met Klarna

 

In sommige landen kun je achteraf betalen met Klarna voor je aankoop. Je betaalt dan pas wanneer je je bestelling hebt ontvangen. Wanneer je voor Klarna kiest, krijg je een factuur per e-mail zodra Pip Studio je aankopen naar je opstuurt. Deze factuur dien je binnen 14 dagen te betalen. Wanneer je producten retourneert, dan wordt het bedrag in mindering gebracht op je Klarna factuur.

Heb je een vraag over jouw Klarna betaling of wil je meer weten over Klarna? Kijk dan op www.klarna.com of bel +31 (0)20 8082852 (maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00, lokaal tarief).

Informatie over het gebruik van MyKlarna

Maak gebruik van alle functies van MyKlarna door in te loggen op klarna.nl met het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling met Klarna óf door de Klarna app te downloaden.

Smoooth log in: Je kunt makkelijk inloggen met Touch ID, e-mail of pincode.

Makkelijk je factuur betalen met 1 klik: Je betaalt je Klarna factuur nu nog makkelijker met 1 klik. Je hoeft geen gegevens meer in te vullen, die onthoudt Klarna voor jou. Je geeft Klarna alleen met 1 klik opdracht om je factuur te betalen.

Mis geen betaling: Zet je 'notificaties' aan en ontvang twee dagen voor de uiterste betaaldatum van je factuur een herinnering. Bovendien agendeer je gemakkelijk met 1 klik de betaling in je agenda. Dat is smoooth.

Meld een retour: Niet happy met je bestelling? Retourneer je bestelling eenvoudig via de Klarna app. Klarna pauzeert dan tijdelijk je factuur en past de factuur aan wanneer je retour verwerkt is.

Verschuif de uiterste betaaldatum van je factuur: Meer tijd nodig, bijvoorbeeld omdat een deel van je bestelling is vertraagd? Met 1 klik kun je zelf de uiterste betaaldatum met 10 dagen verschuiven.

Heb je een factuur van meer dan € 50,- open staan en wil je liever later betalen? Klarna biedt de mogelijkheid om tegen een kleine vergoeding de uiterste betaaldatum met 30 dagen te verschuiven.

Verzendopties


Thuisbezorgen

Als je een aankoop doet op pipstudio.com, kun je ervoor kiezen om je aankoop bij je thuis te laten bezorgen of om het persoonlijk bij ons op te halen. In de regel wordt je pakket binnen Nederland bezorgd via DHL. Andere vervoerders waar wij mee samenwerken zijn UPS, GLS, DPD, Fedex en Swiss Post.

Verzendkosten

 

Afhankelijk van het land waar jouw aankoop bezorgd moet worden, zijn de volgende verzendkosten van toepassing:

  • Nederland € 4,95
  • België € 4,95
  • Duitsland € 4,95
  • Oostenrijk € 8.95
  • Frankrijk € 8,95
  • Verenigd Koninkrijk € 8,95
  • Spanje € 14,95
  • Italië € 13,95
  • Finland € 13,95
  • Verenigde Staten van Amerika € 39,95

Klik hier voor een overzicht van onze wereldwijde order- en verzendkosten. 

Gratis verzending

Voor Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk is de verzending gratis wanneer je bestelling een minimale waarde van €100,- heeft. In andere landen is de verzending gratis bij een orderwaarde van minstens €750,-.

Opgesplitste verzending

Bij het bestellen van meerdere artikelen, kan het natuurlijk zo zijn dat slechts een deel van de artikelen op voorraad is. In dat geval kan het zijn dat we je bestelling in meerdere zendingen naar je opsturen. Uiteraard rekenen we hier eenmalig verzendkosten voor. 

Additionele belastingen

Let op: bij het verzenden naar sommige landen buiten de Europese Unie kan de douane invoerrechten rekenen. Pip Boutique B.V. is hier niet verantwoordelijk voor, deze dient u zelf te voldoen. Voor zendingen naar Nederland en België is dit overigens niet aan de orde.

Levertijd

 

In Nederland en België geldt: als je op werkdagen voor 22.00 uur bestelt, wordt je bestelling de volgende dag bezorgd.

In Duitsland geldt: als je op werkdagen voor 14.00 uur bestelt en met een directe betaalmethode afrekent, dan heb je in principe de volgende werkdag je aankoop thuis. 

Voor alle andere landen geldt: als je het op werkdagen voor 14.00 uur bestelt, dan geven wij het dezelfde dag nog mee aan het postorderbedrijf. Afhankelijk van naar welk land je de aankoop verstuurd moet worden, kan het 1 tot 4 werkdagen duren:

  •       Frankrijk: 2 dagen
  •       Verenigd Koninkrijk: 5-6 dagen
  •       Oostenrijk: 3 dagen
  •       Spanje: 3 dagen
  •       Italië: 3 dagen
  •       Finland: 4 dagen
  •       Verenigde Staten van Amerika: 5 dagen

Klik hier voor een overzicht van onze wereldwijde levertijden.
Bestelling volgen

Wil je jouw bestelling volgen? Raadpleeg dan de Track&Trace informatie op je aankoopbevestiging. 

Retourprocedure

Voor Pip Studio artikelen die niet gekocht zijn via deze webshop dient men contact op te nemen met het adres waar de artikelen zijn gekocht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Wil je een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel? Let dan op de volgende punten:

  • Zorg dat je artikelen in de originele plastic verpakking zitten inclusief labels en stickers, zoals je ze ook ontvangen hebt. Op deze plastic verpakking zitten namelijk stickers met informatie die belangrijk zijn voor Pip Boutique B.V. om je retour goed te kunnen verwerken.
  • Voeg de pakbon bij de inhoud van het pakket.
  • Geef het pakket af bij het postorderbedrijf van jouw keuze. Retourneren is op eigen kosten.
  • Zodra de herroepingsverklaring is uitgevoerd, verwerken wij deze binnen 14 dagen/2 weken. 

Je kan jouw artikelen op op de volgende manier retourneren naar Pip Boutique B.V.:

  • Via PostNL, DHL of ieder ander postorderbedrijf

Zorg er altijd voor dat je het verzendbewijs met Track & Trace code goed bewaart, zodat je de status van je retourzending goed kunt volgen.

30 dagen retourmogelijkheid

 

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Het kosten van het retour sturen zijn voor rekening van de klant.

Let op: retourzendingen die na meer dan 30 dagen worden toegestuurd, kunnen wij niet accepteren. De producten zullen ook niet op kosten van Pip Boutique B.V. weer terug worden gestuurd. 

Retourneren Homewear en Beachwear items

 

Vanuit hygiënisch oogpunt is het noodzakelijk dat je je onderkleding aanhoudt tijdens het passen van kleding zoals badjassen, homewear, homecoats en kimono’s. Daarnaast is het noodzakelijk dat je tijdens het passen de hygiënestrip in bikinibroekjes en badpakken laat zitten.

Mocht je onverhoopt toch een artikel van Homewear of Beachwear willen retourneren, dan stellen wij het op prijs als de retourzending voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Het artikel is verpakt in de originele verpakking (inclusief vloeipapier).
  • Het artikel is ongedragen, niet beschadigd, niet gewijzigd, gewassen of vuil.
  • De hygiënestrip is niet verwijderd.
  • Het prijskaartje is nog aangehecht.
Hoe snel wordt de retour verwerkt?

 

Binnen 14 dagen (2 weken) nadat je de herroepingsverklaring hebt uitgevoerd ontvang je het aankoopbedrag van het artikel terug op jouw rekening. Zodra wij jouw retour ontvangen, krijg je een bevestigingsmail van ons. Het retourartikel wordt dan in behandeling genomen. 

Hoe ontvang ik mijn geld terug?

 

Zodra jouw retourartikel door Pip Boutique B.V. is geaccepteerd, storten wij het aankoopbedrag naar je terug. Deze terugstorting gaat naar hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij jouw bestelling betaald hebt. Het bedrag zal binnen 14 dagen/2 weken nadat de herroepingsverklaring is uitgevoerd worden teruggestort. Mocht je nog een betalingsachterstand open hebben staan bij Pip Boutique B.V., dan verrekenen we het bedrag met dit openstaande saldo. De verzendkosten worden teruggestort, mits de complete bestelling is geretourneerd. 

Kan ik een artikel ruilen?

 

Helaas is het nog niet mogelijk om je aankopen van Pip Boutique B.V. te ruilen. Wat je wel kunt doen, is je aankoop retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Je dient je oude bestelling dan binnen 30 dagen te retourneren. Houd er rekening mee dat er voor je nieuwe bestelling opnieuw verzendkosten in rekening worden gebracht.

Wat moet ik doen bij een incomplete of beschadigde bestelling?

 

We doen uiteraard altijd onze uiterste best om je bestelling goed naar je op te sturen. Maar mocht het onverhoopt toch voorkomen dat je bestelling niet compleet of beschadigd is, neem dan binnen 7 dagen contact met ons op door een mail te sturen naar support@pipstudio met een of meerdere foto's van het beschadigde artikel.  

Hoe werkt de e-giftcard van Pip Studio?

 

De e-giftcards (cadeaubonnen) van Pip Studio zijn leuk om te krijgen, maar ook leuk om te geven!

Enkele belangrijke weetjes omtrent de e-giftcards van Pip Studio:

  • De e-giftcards worden per e-mail verstuurd.
  • Als je een e-giftcard voor iemand anders koopt, wordt de e-giftcard gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres.
  • Je kunt een persoonlijke boodschap meesturen met de e-giftcard.
  • De e-giftcard is alleen geldig op pipstudio.com.
  • Het tegoed van de e-giftcard kun je in één keer of in delen besteden.
  • Je kunt meerdere e-gift cards per bestelling bij Pip verzilveren.
  • Mocht het saldo van je e-giftcard onvoldoende zijn om je gehele aankoop te betalen, dan kun je het resterende bedrag bijbetalen.
  • De e-giftcard is 5 jaar na datum van afgifte geldig.
  • De e-giftcard is niet inwisselbaar voor geld.
Vragen over behang


Hoeveel behang heb ik nodig?

Als je behang wilt bestellen bij Pip Studio, is het belangrijk dat je weet hoeveel rollen je nodig hebt. We hebben daarom een handige rekentip voor je! 

Stel: 
Je hebt een wand van 4 meter breed en 2,50 hoog. 
De afmeting van de rol is 10 meter lang en 0,53 meter breed.

1. Deel de breedte van de wand door de breedte van de rol (4 / 0,53 = 7,55). Rond de uitkomst naar boven af (8). Je hebt in totaal 8 banen voor de muur nodig. Maar hoeveel banen kun je uit een rol halen?

2. Tel de hoogte van de muur op bij het patroon (2,50 + 0,53 = 3,03). De uitkomst is de lengte van 1 baan. Deel vervolgens de lengte van de rol door de lengte van de baan (10 / 3,03 = 3,30). Rond dit getal af naar beneden (3). Je kunt dus 3 banen uit 1 rol halen. Maar hoeveel rollen behang heb je nodig?
3. Je hebt dus 8 banen nodig en je kunt 3 banen uit 1 rol halen. Dit betekent dat je 8 / 3 = 2,67 = 3 rollen behang nodig hebt. 

Belangrijk: Behang wordt in batches (kleurbaden) geproduceerd. Om kleurverschillen te voorkomen en te garanderen dat alle rollen uit dezelfde batch afkomstig zijn, adviseren we je om alle rollen in dezelfde order te bestellen. Indien je ze in verschillende orders besteld, kunnen we niet garanderen dat alle rollen uit dezelfde batch afkomstig zijn.

Is het behang afwasbaar?

Al het behang van Pip Studio is niet afwasbaar. Het behang kan wel met een licht vochtige doek worden afgenomen. Het behang is niet geschikt voor vochtige ruimtes.

Kan ik behangstalen krijgen?

Via deze webshop is het niet mogelijk om behangstalen te krijgen. Neem daarvoor contact op met Eijffinger

Vragen over beddengoed


Welke maten dekbedovertrekken zijn er verkrijgbaar?

De Nederlandse maten zijn: 140x220cm (1 persoons) en 240x200cm (tweepersoons). Bij deze dekbedovertrekken worden kussenslopen geleverd in de maat 60x70cm.

De Duitse maten zijn: 135x200cm, 155x220cm, 200x200cm. Bij deze dekbedovertrekken worden kussenslopen geleverd in de maat 80x80cm.

Hoe ziet de sluiting van het dekbed eruit?

Nederlandse maten hebben een instopstrook. De hele onderkant van het dekbed is dus open, de stof aan de onderkant kun je onder het matras vouwen. De Duitse maten dekbedovertrekken hebben een ritssluiting.

Hoe ziet de sluiting van de kussenslopen eruit?

Nederlandse maten kussenslopen worden met strikjes vastgemaakt. Duitse maten kussenslopen worden met knopen vastgemaakt.

Hoe moet ik het beddengoed wassen?

Alle overtrekken moeten de eerste drie keren op 60 graden gewassen worden om de kleuren te fixeren. Na deze drie kunnen de overtrekken op een lagere temperatuur gewassen worden. Voorkom gebruik van bleekmiddelen.

Zijn er ook dekbedden van flanel?

De Pip Studio dekbedden zijn niet gemaakt van flanel en die zullen we voorlopig ook niet in de collectie krijgen. De Pip Studio dekbedden zijn gemaakt van 100% katoen percal.

Zijn de hoeslakens ook geschikt voor boxsprings?

De hoeslakens zijn gemaakt voor enkele matrassen en zijn 20 cm hoog.

Vragen over servies


Hoe kan ik de glazen het beste afwassen?

Wij adviseren je om de glazen op de juiste manier af te wassen, zodat de kwaliteit behouden blijft:

  • Met de hand afwassen in handwarm water
  • Wrijf of boen niet te hard over het dessin
  • Laat glas niet weken in water
  • Gebruik geen agressief afwasmiddel 

Zijn er losse deksels verkrijgbaar?

Wij verkopen geen losse deksels voor bijvoorbeeld theepotten, suikerpotten en voorraadpotten. Door het productieproces kunnen deksels die niet tegelijkertijd met de potten zijn gemaakt niet passen.

Vragen over homewear

 

Welke maat heb ik?

Bij alle homewear en swimwear producten vind je de maattabel op de productpagina. In deze maattabel worden lichaamsafmetingen omgerekend naar Pip Studio kledingmaten; deze maten zijn van toepassingen op de Homewear, Swimwear en Beachwear collectie. 

Ik vind een bepaalde collectie niet in de webshop

 

Pip Studio lanceert ieder jaar nieuwe collecties en neemt ook soms afscheid van collecties. Het kan dus voorkomen dat je sommige collecties niet meer in de webshop kunt vinden. Deze collecties worden niet meer geproduceerd. Dit zijn een aantal van de collecties die niet meer verkrijgbaar zijn:

  • Chinese Garden
  • Chinese Rose
  • Chinese Blossom
  • Floral Fantasy
  • Spring to Life
Zijn er Pip Studio winkels?

 

Onze website pipstudio.com is de enige plaats ter wereld met het volledige Pip Studio assortiment. Ook vind je hier als eerste de nieuwste collecties! Vanuit onze webshop leveren we wereldwijd.

Voor meer informatie over lokale verkooppunten:

Bed- en Badtextiel, Homewear, Beachwear

Nederland
info@beddinghouse.com 
+31 (0) 252 419050 

Duitsland
verkauf@beddinghouse.com
+496 1816755001

Frankrijk
info@beddinghouse.com
+31 (0) 252 419050

Alle andere landen
info@beddinghouse.com
+31 (0) 252 419050

 

Behang & Gordijnstoffen

Nederland en Belgie
verkoop@eijffinger.com

Je vindt jouw dichtstbijzijnde verkooppunt via de Eijffinger storefinder.

Alle andere landen
verkoop@eijffinger.com

Let op: onze gordijnstoffen zijn alleen via deze verkooppunten verkrijgbaar, niet online.

 

Servies, Home accessoires, Badkameraccessoires 

info@neweditionhome.nl
+31 (0)23 800 99 00


 

Papierwaren

info@newedition.nli
+31 (0)23 800 99 00



Tiles

Pip Studio tegels zijn verkrijgbaar via onze partner De Tegel B.V.
De Tegel B.V. Konijnenberg 38, 4825 BD Breda

Voor meer informatie of voor uw bestelling, neem gerust contact op met De Tegel B.V. via +31 (0)76 5729082 of info@tegelbv.nl.

Algemene voorwaarden en privacy voorwaarden

 

De algemene voorwaarden kun je hier inzien.

De privacy voorwaarden kun je hier inzien.

Veilig betalen

 

Veilig betalen via Adyen

Pip Studio garandeert een veilige en betrouwbare transactie met jou en je bank, want alle betalingen op pipstudio.com gaan via betaalservice Adyen. Adyen waarborgt veiligheid bij transacties door middel van een veilige SSL-verbinding. Adyen is inmiddels wereldwijd uitgegroeid tot een toonaangevende Payment Service Provider (PSP).

Veilige SSL-verbinding 

Je transacties vinden plaats via een veilige SSL-verbinding. Deze verbinding (bekend door het gele slotje rechtsonder in het beeldscherm) garandeert een veilige transactie met jouw bank. Deze vorm van encryptie (versleuteling) voorkomt dat kwaadwillenden je gegevens kunnen gebruiken. 

Je bank zal tijdens de betaling op pipstudio.com zelf verbinding maken met een SSL-verbinding waardoor het pictogram (het gele slot) bij jou komt te vervallen. Dezelfde veilige SSL-verbinding is daarentegen wel aanwezig.

Betalen vanuit het buitenland

Ook vanuit het buitenland vinden je betalingen plaats op een veilige SSL-verbinding. 

Je creditcardnummer wordt eenmalig gebruikt voor betaling van jouw order en daarna niet verder opgeslagen. Pipstudio.com kan je betaalgegevens daarom niet nog een tweede keer gebruiken.

Cookies

 

Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine tekstbestanden of technieken waarmee bij een bezoek aan een website informatie op jouw computer wordt geplaatst. Zowel Pip Studio als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Cookies worden niet gebruikt om privégegevens van jouw apparaat te halen of wachtwoorden te achterhalen. 

Waarom zijn er cookies?

Door gebruik te maken van cookies zorgt Pip Studio er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze website niet herhaaldelijk dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. We maken door cookies het surfen op onze website makkelijker voor je. Daarnaast kunnen we cookies gebruiken om je - op basis van je getoonde interesse op pipstudio.com - relevante pipstudio.com aanbiedingen te doen.

Wil je geen cookies?

Als je helemaal niet wilt dat websites cookies op jouw computer plaatsen, dan kun je je browserinstellingen aanpassen zodat je een waarschuwing krijgt voordat er cookies worden geplaatst. Als je geen cookies wilt, kunnen wij niet garanderen dat onze website helemaal goed op jouw computer werkt. Het kan zijn dat enkele functies van de website verloren gaan of zelfs helemaal niet kunt zien. Daarnaast worden bij het weigeren van cookies de advertenties die je op websites ziet niet meer toegespitst op jouw interesses.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier.